Sponsoren 2014 tot heden

24-12-2013 00:58

Beste leden,

Ik heb alle sponsoren aangeschreven die ons de afgelopen jaren hebben gesponsord, daarbij had ik de nieuwe sponsorpakketten gevoegd zodat men deze kon lezen en een keuze kon maken tussen de aangeboden pakketten. Na ongeveer een week heb ik ze gebeld om een afspraak te maken, niet elke sponsor vond dat nodig en gaven mij meteen door welk pakket ze gekozen hadden. Ook gaven enkele sponsoren aan ermee te willen stoppen, erg jammer natuurlijk maar ik heb ze wel bedankt voor de sponsoring die ze de afgelopen jaren hebben gedaan.

De volgende sponsoren zijn er helaas mee gestopt:

1. Dirk Sluis, herenkapper
  2. Esso de Recht
  3. J. Smit motoren

De volgende sponsoren hebben voor pakket A gekozen:

1. Ruud Patat
  2. Siem de Boorder
  3. Deyle loodgieters
  4. Garand Zaden

De volgende ponsoren hebben voor Pakket C gekozen:

1. Veer Karton
  2. Grubba the internet database
  3. Kooter Hoveniers

De volgende ponsoren hebben voor Pakket D gekozen (hoofdsponsor):

1. TegelTino (tegenwoordig TGT)
  2. Van Rooden Accountancy BV

Dus naast VeerKarton en Grubba the internet database, is er nog een nieuwe ponsor bij, Van Rooden Accountancy BV die meteen mede hoofdsponsor is geworden samen met TegelTino (TGT.

Ik hoop jullie in de nabije toekomst te kunnen melden dat er nog meer sponsoren bij zijn gekomen, zodat de vereniging de plannen kunnen uitvoeren die nodig zijn voor ons complex.

De sponsoren staan in de banners op de website, als je er op klikt kom je op de pagina van de sponsor terrecht in een nieuw venster. De hoofdsponsoren hebben een grotere banner omdat ze hoofdsponsor zijn. Verder kan je in de sponsorpakketten lezen wat wij deze sponsoren beloofd hebben en verplicht zijn, dit kun je lezen in het menu "vernieuwde sponsoring"

Afijn, goed nieuws.

Rob Kaagman, Webmaster