Nieuwe Penningmeester

07-11-2014 00:27

Geachte leden,

Ronny Aafjes heeft het bestuur gemeld te willen stoppen wat betreft de functie als penningmeester, dit heeft zij al gedaan aan het begin van dit seizoen, wij als bestuur zijn dus onder de leden op zoek geweest naar mogelijke kanditaten maar geen werkelijke kandidaat kunnen vinden. Dus bij deze een oproep aan jullie als leden om op te staan en deze taak over te nemen.. hoe gaat dat in zijn werk? Nu ja, je meld je aan via de  mail  van de vereniging en ik overleg het met het bestuur, dan komt er een ledenvergadering in 2015 en wordt er gestemd of je daadwerkelijk de nieuwe penningmeester wordt... de meeste stemmen gelden zeggen ze dan. Je bent net zo goed als ik hetzelfde lid als ik van deze vereniging. Ik hoop op een snelle reactie. en echt .... zoveel werk is het niet, Ronny heeft zelfs aangeboden om de nieuwe penningmeester volkomen in te werken, ik verwacht dat er een lid opstaat op zeer korte termijn.

Met vriendelijke groet en namens het bestuur,

Rob Kaagman, webmaster